ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیام قاطع رهبر انقلاب به آمریکایی‌ها درباره برجام؛

حـــرف فایده ندارد، فقط عمـــل

رهبر انقلاب درباره برجام خطاب به طرف اروپایی و آمریکایی فرمودند: عمل ببینیم ما هم به تعهداتمان عمل خواهیم کرد این بار جمهوری اسلامی ایران با حرف قانع نخواهد شد.

به گزارش اترک، رهبر انقلاب دیروز به مناسبت واقعه ۲۹ بهمن در سخنرانی خود به صورت ویدئو کنفرانس به موضوع برجام نیز اشاره کردند و فرمودند: درباره برجام بارها صحبت کردم و سیاست‌های نظام را گفته‌ام؛ این بار هم می‌گویم ما حرف و وعده خوب خیلی شنیده‌ایم که در عمل نقض شده است؛ حرف فایده ندارد و فقط عمل مهم است. عمل ببینیم ما هم به تعهداتمان عمل خواهیم کرد این بار جمهوری اسلامی ایران با حرف قانع نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان‌شان با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری، انتخابات را فرصتی بسیار بزرگی برای کشور دانستند و گفتند: البته مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند نظام از این فرصت و ظرفیت مهم برای پیشرفت کشور استفاده کند اما مشارکت پُر شور و انقلابی مردم در انتخابات، موجب امنیت کشور و پس زدن دشمنان و کاهش طمع آنها می‌شود بنابراین نباید این فرصت را از دست داد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت.
ایشان هدف دشمن از بیان ادعاهای تکراری درباره انتخابات را دلسرد کردن مردم دانستند و گفتند: برغم این ادعاها، انتخابات برای کشور یک امکان و ذخیره مهم است که باید با مشارکت پر شور مردم همراه باشد البته اگر مشارکت پرُ شور با یک انتخاب درست یعنی انتخاب یک نیروی کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه‌مند و پرُ کار همراه شود، نورٌ عَلی نور و تضمین‌کننده آینده کشور است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه