ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمبودهای نیروی انتظامی طی یک هفته بررسی و حل شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به کاستی‌های فراوان در نیروی انتظامی خراسان شمالی، گفت: تمام دستگاه‌ها مشارکت کنند تا طی یک هفته تمام مشکلات نیروی انتظامی خراسان شمالی بررسی و حل شود.

به نقل از مهر، محمد علی شجاعی در جلسه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد برای سیاستگذاری، راهبری و نظارت حوزه مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی است و بحث مشارکت‌ها باید در مجمع خیرین استان و شهرستان‌ها پیگیری شود.
استاندار خراسان شمالی بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات حوزه نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: تا یک هفته آینده طی نشستی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اوقاف، شهرداری‌ها و شوراهای شهر، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر سازمان‌ها مباحث و مشکلات ناجا بررسی و حل شود.
وی با اشاره به کاستی‌های نیروی انتظامی استان، افزود: این نداشته‌ها جمع بندی شود تا در قالب تفاهم نامه‌های که بین وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی منعقد شده است با سرعت بیشتری کمبودها تأمین شود.
شجاعی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی صرفاً مادی نیست، گفت: در اساسنامه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی تعریف شده است که مردم می‌توانند با اطلاع رسانی به موقع به مراجع قانونی، مشارکت در بحث اشراف اطلاعاتی و کمک به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در انجام وظایف خود کمک کنند. استاندار خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و انسجام اجتماعی بتوانیم استانی توأم با امنیت کامل داشته باشیم تا در سایه آن پیشرفت و آبادانی استان را تضمین کنیم.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه