ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ثبت ترددهای غیر مجاز کرونایی توسط دوربین‌های ورودی و خروجی شهرها

اترک: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با اعمال محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، همه ترددهای جاده‌ای با پلاک غیر مجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف عبور و مرور رصد می‌شود.

به گزارش اترک، امین بهزادنیا اظهار کرد: یکی از تصمیمات ستاد اجرائی مقابله با کرونا عدم ورود و خروج وسایل نقلیه به شهرها با وضعیت قرمز است.
وی افزود: چنانچه کاربران جاده‌ای با پلاک غیر مجاز در سطح جاده‌های استان تردد کنند و تردد شهر به شهر داشته باشند توسط دوربین‌های ثبت تخلف عبور و مرور نصب شده در ورودی وخروجی های شهرهای با وضعیت قرمز رصد شده و پیامک تذکر دریافت می‌کنند.
بهزاد نیا گفت: جریمه‌های این کاربران جاده‌ای بعد از بررسی توسط پلیس راهور ناجا اقدام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در یک هفته اخیر روزانه بطور متوسط بالغ بر ۵۵۰ پلاک با احتمال تخلف در سامانه شناسایی و اطلاعات مربوطه به پلیس ارسال شده است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: مردم می‌توانند بصورت شبانه روزی با تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای استان مطلع شوند و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۶۰۰۰۱۴۱ نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه