ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هزینه ۱۷ میلیارد ریالی برای ساخت موزه اسفراین

اترک: معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه شهرستان اسفراین هزینه شده است که امسال هم ۶ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

به‌گزارش اترک، علی مستوفیان اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت موزه اسفراین از سال ۹۱ آغاز شده و در سال‌های اخیر اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است. وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی موزه اسفراین، ابراز امیدواری کرد: در صورت اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، این پروژه در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: عملیات ساخت موزه اسفراین در حاشیه پارک قائم این شهرستان و در زمینی به گستره سه هزار و ۴۰۰ متر و زیربنای بیش از ۹۰۰ مترمربع در حال اجرا است.
شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان‌های بجنورد و شیروان، از شمال شرقی به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می‌شود. این شهرستان ۱۵۶ اثر تاریخی، مذهبی، گردشگری و طبیعی ثبت در فهرست ملی آثار تاریخی کشور دارد که از نظر میزان آثار ثبت ملی شده رتبه نخست خراسان شمالی را داراست.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه