ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۲۳ نقطه پرتصادف جاده‌های استان حذف می‌شود

رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳ نقطه پرتصادف در محورهای روستایی، فرعی و اصلی استان تا یک ماه آتی برچیده و اصلاح می‌شود.

به نقل از ایرنا، حامد معروف اظهار داشت: اقدامات اساسی برای اصلاح ۲۳ نقطه پرتصادف جاده‌های استان شامل ۱۲ محور روستایی و فرعی و ۱۱ محور اصلی و بزرگراهی انجام شده است و با نصب تابلو و علائم، ایمنی این محورها ارتقا می‌یابد.  

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: حذف و برچیدن نقاط پرتصادف در ۱۱ محور دیگر هم تا اوایل سال آتی محقق می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: امسال برای حذف نقاط پرتصادف در جاده‌های اصلی،  فرعی و روستایی استان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که امید می‌رود تمامی این میزان تخصیص یابد.  

معروف افزود: شمار نقاط پرتصادف در محورهای استان ۹۴ نقطه است که از این تعداد تاکنون ۱۸ نقطه اصلاح شده است.

وی افزود: البته با بازنگری انجام شده در جاده‌ها،  ۳۲۹ نقطه دارای تصادف در جاده‌های استان شناسایی و برای بررسی بیشتر به ستاد مرکزی ارسال شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: این نقاط در کمیسیون ایمنی راه‌های کشوری بررسی شده است و در نهایت این کمیسیون برای تصویب، به عنوان نقطه پرتصادف، تصمیم گیری می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی پیش از این گفته بود که حذف نقاط پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳, ۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان‌های کشور قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱, ۸ از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه