ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد؛

بررسی طرح ایجاد دومین فرودگاه در خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با جانمایی زمینی مناسب، طرح ایجاد دومین فرودگاه خراسان شمالی به‌زودی در این استان بررسی می‌شود.

به گزارش اترک، غلامرضا هوایی در دیدار با مدیر فرودگاه بجنورد، اظهار داشت: دومین فرودگاه استان باید با در نظر گرفتن اصول فنی و انتخاب زمین مناسب در مسیری پرتردد، به راه‌های اصلی نیز نزدیک باشد.

وی برقراری پروازهای منظم فرودگاه بجنورد را از نیازهای اساسی استان ذکر کرد و افزود: پیگیری‌ها برای فعالیت شرکت هواپیمایی اترک، که با استفاده از سهمیه خراسان شمالی در این عرصه فعال شده است، در آسمان استان نیز باید صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، از سه زیرساخت فرودگاه مجهز با پروازهای منظم، راه آهن و بزرگراه به عنوان نبض حیاتی برای توسعه استان یاد کرد و گفت: با فراهم کردن این سه زیرساخت، صنعت و اقتصاد استان شکوفا شده و حرکت استان در مسیر پیشرفت شتاب خواهد گرفت.

استان خراسان شمالی که از راه‌آهن بی نصیب مانده، از نظر برخورداری از بزرگراه نیز استانی فقیر است و فرودگاه بجنورد، در مرکز این استان نیز به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، نیاز به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتاً هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارند و در فصل زمستان شمار زیادی از پروازها به علت بدی آب و هوا لغو می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه