ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح نخستین هنرستان کشاورزی در بجنورد

نخستین هنرستان کشاورزی در بجنورد با جذب ۹۰ دانش‌آموز پسر همزمان در آیین افتتاح ۱۶ هنرستان جدید فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شد.

به نقل از ایرنا، معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی اظهار داشت: هنرستان کشاورزی شهید محسن صدقی بجنورد وابسته به این مرکز است.

مهدی باور با بیان اینکه این هنرستان در ساختمان قدیمی این مرکز ایجاد شده است افزود: این هنرستان در سه گروه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در دو رشته مکانیک تراکتور و تعمیر ماشین های سبک کشاورزی دانش آموز جذب کرده است.

وی گفت: این ساختمان دارای چهار کلاس درس است که دروس عمومی توسط نیروهای آموزش و پرورش و دروس تخصصی نیز توسط مرکز تحققیات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آموزش داده می شود.

باور اظهار داشت: برای این هنرستان به صورت مرحله ای اعتبار اختصاص می یابد که در مرحله اول برای تجهیز و نوسازی ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص و جذب شده است.

باور افزود: این هنرستان به دنبال افزایش رشته نیز است که رشته های گیاهان دارویی، تولیدات گلخانه ای و دام سبک از آن جمله است.

وی گفت: مرکز تحققیات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان دارای امکانات و زیر ساخت های لازم در خصوص زمین، کارگاه و آزمایشگاه است.

وی بر جذب دانش آموزان روستایی و عشایری در این هنرستان اشاره کرد و افزود: از دستگاه های مرتبط می خواهیم که برای ساخت خوابگاه به این مرکز کمک کنند تا بتوانیم با ایجاد مرکز شبانه روزی دانش آموزان روستایی و عشایری برای تحصیل در این رشته ها را جذب کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه