ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خروج تولیدات گوشتی استان به صورت خام از استان

اترک: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تولیدات گوشتی خراسان شمالی به صورت خام از استان خارج می‌شود.

به گزارش  اترک،  عبدالله یوسفی با اشاره به اینکه خراسان شمالی یکی از قطب‌های دامپروری در کشور است و گوشت تولیدی در این استان از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است، گفت : زنجیره تولیدات محصولات گوشتی در این استان تکمیل نیست تا گوشت به صورت بسته بندی و فرآوری شده از استان خارج شود.

یوسفی افزود: در حال حاضر دام به صورت زنده از استان خارج و به کشتارگاه‌های سایر استان‌ها صادر و در آنجا کشتار می‌شود.

یوسفی ادامه داد : میزان تولید گوشت قرمز در خراسان شمالی حدود ۲۲ هزار تن است که حدود ۱۲ تن به صورت خام از استان خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: باید صنایعی همچون بسته بندی در این استان راه اندازی شود تا دام در استان کشتار و گوشت قرمز بسته بندی شده از استان خارج شود نه دام زنده.

یوسفی به اجرای طرح اصلاح نژاد دام در استان اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی ۳.۵ درصد دام سبک کشور را به خود اختصاص داده است که اجرای طرح اصلاح نژاد می‌تواند این حوزه را تبدیل به برند کند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مرکز اصلاح نژاد شیروان را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم و یکی از نتایج مثبت اجرای این طرح افزایش چند قلوزایی در دام است.

 یوسفی گفت: در شرایط معمولی میزان چند قلوزایی در دام تا ۷۰ درصد است که با اجرای این طرح این میزان به دو برابر افزایش خواهد یافت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه