ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اهدای ۲۰ میلیارد ریال جهیزیه به مددجویان استان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۵۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.

به گزارش اترک، حمید خوجانی اظهار داشت: این شمار جهیزیه به ۴۸۲ دختر نیازمند، ۵۱ پسر و ۱۷ زن ازدواج مجدد کرده زیر پوشش این نهاد تعلق گرفته است.

وی افزود: از مجموع جهیزیه اهدا شده، چهار میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال از محل زکات و صدقات، یک میلیارد ریال از محل خیریه‌ها، یک میلیارد ریال از محل طرح اکرام و مابقی از محل منابع دولتی این نهاد تأمین اعتبار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع زوج‌هایی که این جهیزیه‌ها را دریافت کرده‌اند ۳۱۹ نفر شامل ۲۸۵ دختر، ۱۱ زن ازدواج مجدد کرده و ۲۲ پسر در مناطق شهری و ۲۳۱ نفر شامل ۱۹۷ دختر، ۲۸ پسر و ۶ زن ازدواج مجدد کرده در مناطق محروم روستایی ساکن هستند.

خوجانی از ارائه بسته‌های تشویقی به دختران و پسران زیر پوشش این نهاد در صورت ازدواج خبر داد و گفت: این افراد از تسهیلات ویژه از قبیل وام اشتغال، جهیزیه، اردوهای فرهنگی و تفریحی و در صورت دارا بودن شرایط از مسکن نیز بهره مند می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین فرزندان زنانی که ازدواج مجدد داشته باشند نیز این بسته‌های تشویقی را دریافت می‌کنند.

خوجانی افزود: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند زیر حمایت این نهاد از سرفصل‌های مهم حمایتی در کمک به ترویج ازدواج آسان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه