ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تغییر ۳۱۳ نام خانوادگی در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی گفت: ۱۸۵ مورد تغییر نام و ۳۱۳ مورد تغییر نام خانوادگی در ۶ ماهه نخست انسال در استان انجام شد.

به گزارش اترک، علی زاهدی نیا اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۱۶ موردتقاضا برای تغییر نام به ادارات ثبت‌احوال استان رسیده که از این تعداد با ۱۸۵ مورد آن موافقت شده است.

وی در ادامه گفت: از این تعداد افزون بر ۴۰ درصد تغییر نام‌های انجام‌گرفته در سال جاری به اسامی مذهبی بوده است، همچنین در ۶ ماهه اول سال جاری ۳۱۳ مورد تقاضای تغییر نام خانوادگی داشتیم که با همه آنها موافقت شد.

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: در ۶ ماهه اول سال گذشته ۲۰۴ مورد درخواست تغییر نام داده‌شده بود که با ۱۷۶ مورد آن موافقت و ۲۶۱ مورد نیز تقاضای تغییر نام خانوادگی شده بود که با همه این تقاضاها موافقت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۸۵ مورد تغییر نام موافقت شده در ابتدای سال جاری، تعداد ۱۲۲ موردتقاضا از طریق کمیته نام استان، ۴۳ مورد از طریق هیات های حل اختلاف ادارات انجام و بررسی‌شده و ۲۰ مورد نیز از محاکم قضائی ارجاع شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان خاطرنشان کرد: بررسی پرونده‌ها و درخواست‌ها در ادارات ثبت‌احوال و هیات های حل اختلاف باعث شده تا میزان پرونده‌های واصل‌شده به محاکم قضائی بسیار کاهش یابد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه