ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختلافات خانوادگی عامل اصلی تماس با اورژانس اجتماعی استان

مسئول اورژانس اجتماعی خراسان شمالی گفت: اختلافات خانوادگی عامل اصلی تماس با اورژانس اجتماعی استان است.

به گزارش اترک، راحله فرخنده با اشاره به اینکه تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس اجتماعی بجنورد در سال جاری افزایش یافته است، افزود: طی سال جاری 589 تماس با اورژانس اجتماعی بجنورد برقرار شده که تعداد این تماس‌ها نسبت به سال گذشته 100 تماس افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تماس‌های برقرار شده با اورژانس اجتماعی از سوی خانم‌ها بوده است اظهار کرد: اختلافات خانوادگی میان زن و شوهر، مشکلات اقتصادی، عدم مسئولتی پذیری، بیکاری و خیانت را علت اصلی تماس‌های برقرار شده است.

وی تصریح کرد: طبق بررسی و مشاوره‌های انجام شده، علت اصلی بروز مشکلات مذکور به دلیل معضل آسیب اجتماعی اعتیاد و همچنین مشکلات اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع آسیب اجتماعی اعتیاد زمینه ساز بروز معضل طلاق نیز شده است، خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی پیگیری و مشاوره‌های لازم را تا زمان رفع کامل مشکل به تماس گیرندگان ارائه می‌کند و کلاس‌های آموزشی مختلفی همچون کلاس‌های فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، و ... ارائه می‌دهد.

 فرخنده یادآورشد: بیشتر تماس‌های گرفته شده با اورژانس اجتماعی از مناطق حواشی شهر بوده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه