ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاهش خسارت ۴۸۲ میلیارد ریالی در استان به واسطه پیش بینی های هواشناسی

اترک: مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: به واسطه پیش بینی های هواشناسی استان، ۴۸۲ میلیارد ریال خسارت در سه بخش کشاورزی، عشایری و برق مصرفی کاهش یافته است.

به گزارش اترک، مجید بیجندی در نشست خبری با اشاره به تصویب قانون جدید مدیریت بحران اظهار کرد: با تصویب این قانون بسیاری از دغدغه‌ها و کاستی‌های اداره هواشناسی برطرف شد و طی آن مرجع اطلاع رسانی مواقع بحرانی کشور اداره هواشناسی است.

وی با اشاره به نقش هواشناسی استان در کاهش خسارات افزود: به واسطه پیش بینی‌های هواشناسی خراسان شمالی، خسارت بخش کشاورزی در سه محصول پسته، گندم و انگور 445 میلیارد ریال، بخش عشایری 20 میلیارد ریال و هزینه برق مصرفی استان 17.6 میلیارد ریال کاهش یافته است.

بیجندی اضافه کرد: امسال همچنین دو نیرو از طریق آزمون استخدامی پیش رو جذب اداره کل هواشناسی استان می شوند‌.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حوزه پیش بینی آبان و آذر ماه سال جاری اکثر نقاط در شرایط نرمال قرار دارد، اظهار کرد: در بخش زیادی از نقاط استان به ویژه در مجاورت با خراسان رضوی بارش‌ها به میزان پنج الی 10 میلی متر بیش از نرمال خواهد بود.

بیجندی گفت: از لحاظ دمایی در آبان و آذر ماه امسال اکثر نقاط استان بین 0.5 تا یک درجه سانتی گراد بیشتر و بارش‌ها به صورت مایع خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه