ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چرا خودروی مدیر کل راه و شهرسازی استان توقیف شد؟

اترک: شنیده می شود روز یکشنبه خودروی دولتی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در محور شیروان-بجنورد از سوی پلیس راه شیروان توقیف شده است.

ظاهرا مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، در شیروان مشغول سرکشی از نقاط مختلف این شهرستان بوده اند که پس از اتمام ماموریت و حین بازگشت به بجنورد، خودروی مدیرکل راه و شهرسازی از سوی پلیس راه شیروان توقیف می شود.

گفته می شود علت این اقدام، بدهکاری این اداره کل به پیمانکار بوده است و شخص طلبکار توانسته با دریافت حکم توقیف اموال اداره، خودروی مدیرکل را توقیف نماید.

گفتنی است پس از توقیف این خودرو، مصطفی زاده و راننده به ناچار با خودروی عزیزی نماینده شیروان به سمت بجنورد حرکت می کنند.

روزنامه اترک در شماره بعدی بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه