ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شمار فوتی‌های کرونایی در البرز بازهم صفر شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد طبق آخرین آمار کرونایی در استان البرز در یک روز گذشته هیچ یک از بیماران کرونا جان خود را از دست ندادند.

شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۴۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۹ هزار و ۲۹۵  نفر است.

صیادی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۷ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۵۷ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت قطعی از  بیمار کووید ۱۹ دراستان ثبت نشده و  مجموع جان باختگان این بیماری در استان همچنان ۶۴۵۷ نفر است.

صیادی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ هزار و ۵۷۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه