ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در نه ماه نخست سال جاری؛

12 هزار كنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران تعویض شده است

اترک/ عباسی نیک: سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت : در نه ماهه نخست سال جاری 20 هزار کنتور نصب و 12 هزار کنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران تعویض شده است .

یکی از برنامه های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می باشد که هر ساله بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می گیرد.

مهندس سید کاظم حسینی اظهار داشت : یکی از برنامه های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می باشد که هر ساله بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می گیرد.در همین راستا مامورین قرائت به عنوان همکارانی که در سال 6 بار برای قرائت به مشترکین مراجعه می نمایند در صورت مشاهده کنتورهایی که نیاز به تعویض دارند ، اطلاعات آنها را در نرم افزار موبایلی قرائت کنتور ثبت نموده و متعاقباً با گزارش گیری این کنتورها تعویض می گردند.
وی ادامه داد : به منظور مدیریت دارایی های شرکت معمولاً کنتورهای دیجیتال تعویض شده جهت استفاده از دوره خدمات پس از فروش جهت تعمیر به شرکت های کنتورساز ارسال و مجدداً وارد چرخه استفاده می شود.
حسینی تصریح کرد: فرآیند درخواست انشعاب متقاضیان جدید کاملاً به صورت مکانیزه و به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه