ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد احداث می‌شود

مجری پروژه‌های خطوط شرکت توانیر پیشرفت فیزیکی پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد را در استان سمنان بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار روزنامه اترک در استان سمنان، در نشستی که با حضور مجری پروژه‌های خطوط شرکت توانیر و مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان و تعدادی از کارشناسان این معاونت برگزار شد، وضعیت پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

مجتبی علیرضاپور، مجری پروژه‌های خطوط شرکت توانیر با قدردانی از اقدامات صورت‌گرفته افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و کلیدی در منطقه عباس‌آباد است.

مجید وفایی، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم با اشاره به مشخصات پروژه و درصد پیشرفت فیزیکی آن، اظهار امیدواری کرد که پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد بر اساس برنامه زمان‌بندی تمام شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف پروژه افزود: با بهره‌برداری از پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد، زیرساخت تأمین برق مشترکان صنعتی و خانگی در منطقه عباس‌آباد فراهم شده و زمینه مناسبی برای توسعه این منطقه خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه