ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دکترعلی صفری :

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی یک ضرورت است

شهردار نظرآباد گفت:چهره نظرآباد با مشارکت سایر نهادها از وجود آسیب های اجتماعی پاک می شود.

 دکتر علی صفری در مراسم تجلیل از بانوان نخبه این شهرستان که به همت شورای تشکل های جوانان ،شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد برگزار شد، اظهارداشت: امروز شهرداری یک نهاد صرفا عمرانی و خدماتی نیست بلکه یک نهاد بزرگ اجتماعی و فرهنگی است و در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی شهر مسئول است.

سکاندار مدیریت شهری نظرآباد تصریح کرد: شهرداری در حوزه های مختلف بخصوص در مسائل اجتماعی مسئول است تا هر چیزی که با نشاط جوانان و مردم ارتباط دارد با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات برای کاهش مشکلات مردم سیاست گذاری کند.

صفری با اشاره به ضرورت همدلی ، همکاری و همفکری در راستای آرامش و ارتقاء امنیت شهرداری با سایر نهادهای مرتبط بیان کرد : انشالله در سایت گذاری شهرداری  در حوزه سخت افزاری با احداث خانه فرهنگ و فرهنگسراها بتوانیم برای بانوان که نیمی از جمعیت هستند و مغفول مانده بتوانیم گام اساسی برداریم .

شهردار نظرآباد یادآور شد: در حوزه نرم افزاری نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان ، اداره فرهنگ و ارشاد و شورای فرهنگ عمومی و سایر دستگاهها برای  ارتقا شاخص های فرهنگی شهر برنامه ریزی های جدی انجام شده است تا با برگزاری برنامه های شاد و تفریحاتی که با روح و روان مردم نقش داشته باشیم، مشکلات آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات شهرها در حوزه آسیب های اجتماعی است، افزود: آسیب های اجتماعی فقط محصول شهر نشینی نیست بلکه پیشرفت تکنولوژی نیز بی تاثیر نیست  اگر به خوبی مراقب نشود باعث افزایش آن در جامعه می شود.

صفری با بیان اینکه معضلات روحی و روانی و افسردگی معضلاتی نیست که بتوان به راحتی مدیریت کرد،گفت: تمامی امکانات و برنامه های شهرداری باید به سمت پیشگیری از آسیب های فرهنگی-اجتماعی و حل معضلات اجتماعی برود که امروزه بسیاری از خانواده ها با آن دست به کریبان هستند.

شهردار نظرآباد خاطرنشان کرد: امروز توسعه شهرها و شاخصه اینکه یک شهر توسعه یافته است به تعداد ساخت پل غیر همسطح و  برج و مراکز تجاری نیست ،شاخص های استاندارد شهرها به تعداد صندلی های سینما و باشگاههای ورزشی و سرانه مطالعه شهروندان است.

صفری تاکید کرد: با حمایت اعضای شورای شهر مقرر شده باغ بانوان ، بوستان خانواده ، مسیر سلامت و فرهنگی و پاتوق شهر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت احداث قرار گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه