ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چشم امید ظرفیت بِکر استان به شماست

استان خراسان شمالی را می‌توان با نام‌های مختلف معرفی نمود؛ گنجینه فرهنگ‌ها، باب الرضا، گنجینه معرفت‌ها و...

این القاب بیانگر پتانسیل بالای استان در حوزه‌های مرتبط با توسعه پایدار و گردشگری است. آمار غیر رسمی حدود بیست میلیون گردشگر عبوری از مسیر قطب زیارتی مشهد مقدس در شرق کشور و قطب سیاحتی شمال، فرصتی مناسب جهت سرمایه گذاری هوشمندانه در حوزه گردشگری استان بکر خراسان شمالی را فراهم آورده است.

تنوع شرایط اقلیمی استان، فرصتی مناسب جهت کشت زعفران، گل محمدی، انگور، پسته و محصولات مرغوب دیگر را مهیا ساخته که با تمرکز بر هوشمندسازی کشاورزی استان ضمن نگاه ویژه به ایجاد صنایع کوچک و متوسط تبدیلی محصولات فوق، می‌توان موجبات ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار را در استان فراهم ساخت.

با بررسی سرعت متوسط وزش باد مندرج در اطلس بادی کشور و همچنین تعداد روزهای آفتابی در مناطق مختلف استان، سرمایه گذاری در انرژی‌های تجدید پذیر گزینه مناسب دیگری در مسیر توسعه استان می‌باشد. چالش حال حاضر کشور در این حوزه عدم بهره مندی از تکنولوژی روز دنیاست که با مدیریت صحیح قابل دسترس خواهد بود.

اتصال استان به شبکه ریلی، سرمایه گذاری در فعال نمودن کارگو فرودگاهی بجنورد و الحاق آن به منطقه ویژه اقتصادی، ظرفیت‌های بالقوه دیگر سرمایه گذاری در استان بکر خراسان شمالی می‌باشند.

چشم امید اهالی استان به مساعدت هیات محترم دولت است.

هم استانی‌های عزیز فارغ از نگاه حزبی، با استقبال پرشور از ریاست محترم جمهور در دور دوم سفر، حامی اراده و زحمات استاندار محترم در پیگیری امورات مرتبط با توسعه و مطالبه گر حقوق استان باشید.

 

حمیدرضا رحیمی

فعال اقتصادی و رئیس هیات مدیره

کنسرسیوم بین المللی توسعه اقتصادی کاسپین

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه