ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

با طرح‌های عمرانی چه کنیم

رئیس جمهور محترم؛

وجود طرح‌های فراوان عمرانی نیمه تمام در استان و اعتبارات قطره چکانی در طرح‌های ملی که پیشنهاد می‌گردد با اولویت‌بندی میان آنها (با وجود فشارهای فراوان جهت جلوگیری از کاهش آنها یا افزایش پروژه‌های جدید) پروژه‌های اولویت دار در اسرع وقت به انجام برسد.

انجام مناقصات در زمان مقرر با توجه به اقلیم استان و همچنین مشخص بودن نوع اعتبار و تخصیص پروژه در زمان مناقصه و همچنین ترجیحاً استفاده از پیمانکاران و شرکتهای بومی.

دستگاه‌های نظارتی ضمن نظارت مستمر و مؤثر از هرگونه رسیدگی مقطعی و سلیقه‌ای پرهیز داشته و به گونه‌ای عمل نمایند که مدیران و ذیحسابان بدون دغدغه خاطر با تلاش مضاعف به انجام وظایف بپردازند.

استفاده از ظرفیت تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه تمام که با توجه به عدم موفقیت دولت در این زمینه پیشنهاد می‌گردد مدیریت این موضوع به بخش خصوصی واگذار گردد.

پرداخت مطالبات پیمانکاران در پروژه‌های به اتمام رسیده باعث جلب اعتماد آنان در پروژه‌های بعدی و همچنین افزایش اعتماد آنان به مدیران دولتی می‌گردد.

تورم غیر قابل کنترل و عدم تطابق بخشنامه‌های جبرانی و نرخ‌های تعدیل را می‌توان با مدیریت مناسب در شورای فنی تا حدودی پوشش داد.

عدم انطباق شرایط ادارات مالیات و تأمین اجتماعی با روش جدید پرداخت‌های دولتی به صورت اسناد خزانه که تاکنون اقدامات موثری صورت نگرفته است ولی می‌توان با مدیریت این موارد باعث سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی گردید.

 

مهدی روحانی

رئیس انجمن پیمانکاران استان

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه