ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بلاتکلیفی تأمین اعتبار ساماندهی روان آب‌های گلستان شهر بجنورد

اترک: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: تأمین اعتبارات در ساماندهی روان آب‌های گلستان شهر بجنورد بلاتکلیف است.

به گزارش اترک، وحید واسطه اظهار کرد: مطالعات مربوط به هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از مشکلات سیلاب در گلستان شهر بجنورد سال گذشته به اتمام رسید اما اجرای آن لنگ تأمین اعتبار است.

وی گفت: بر اساس طرح مطالعه شده، سیلاب و روان آب‌های گلستان شهر جمع آوری و به کال پسته منتقل می‌شود.

واسطه اظهار کرد: برای ساماندهی مسیل‌های گلستان شهر بجنورد باید ۱۳ کیلومتر کانال، چهار دهنه پل و ۲۵ مورد کف بند اجرا شود.

به گفته وی، ساماندهی مسیل‌ها و هدایت روان آب‌های مجموعه مسکونی گلستان شهر در بجنورد ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

واسطه در خصوص مخاطرات سیل در مجموعه مسکونی گلستان شهر اظهار کرد: برای ساخت‌وسازها باید استعلام‌های لازم از شرکت آب منطقه‌ای انجام شود البته در سال‌های اخیر این اقدام انجام می‌شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در سال ۹۱ اخطارهای لازم در زمینه سیل گیر بودن مجموعه مسکونی گلستان شهر بجنورد داده شده اما ساخت‌وسازها در مسیر آب‌های سطحی اجرا شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه