ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خسارت ۱۲ هزار میلیاردی حوادث طبیعی به استان

اترک: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: حوادث طبیعی از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی، زیربنایی و راه‌های استان وارد کرده است.

به گزارش اترک، جواد نظری اظهار کرد: بارندگی‌ها در این بازه زمانی به بیش از ۶ هزار واحد مسکن روستایی و ۴۲۵ واحد مسکن شهری خسارت وارد کرده است که برای بازسازی هر واحد مسکونی در روستاها ۴۰۰ میلیون ریال و هر واحد شهری ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود: در این مدت برای جبران خسارت وارد شده به بخش کشاورزی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که از این میزان، ۱۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

نظری در خصوص خسارت بارندگی‌های اخیر گفت: در بازه زمانی ۲۰ اردیبهشت تا اول خرداد ماه امسال سیلاب یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و ۷۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به تأسیسات زیربنایی استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: این خسارت‌ها از ۶ شهرستان شامل بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، شیروان، اسفراین و فاروج گزارش شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: خسارت سیل در استان از ابتدای سال جاری تا ۲۰ اردیبهشت ماه، هفت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده و خسارت ناشی از سرمازدگی اردیبهشت ماه هم چهار هزار و ۲۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده بود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه