ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حاشیه نگاری از سفر وزیر نیرو به استان؛

از سکوت خبری آیین معارفه تا بوسه عزیزی!

اترک: اردکانیان وزیر نیرو روز دوشنبه 13 خردادماه جاری برای مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آب منطقه‌ای استان، بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه مدیریتش، افتتاح مجموعه دسپاچینگ و... به استان آمده بود. سفری که البته با حاشیه‌هایی همراه بود و جای خالی نگاشتن آن‌ها احساس می‌شد.

به گزارش اترک؛ عدم دعوت خبرنگاران رسانه‌های استان به آیین معارفه مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای خراسان شمالی نخستین موضوعی بود که حاشیه ساز شد تا برای همگان این سؤال پیش بیاید که قرار است در این جلسه با حضور وزیر نیرو چه سخنانی مطرح شود؛ دعوتی که به بهانه "برنامه‌ها فشرده است" و توجیه "خبرش چندان مهم نیست، خبرنگاران خبرش را از سایت خودمان بردارند!" انجام نشد تا نشان دهد آب منطقه‌ای با مدیرعامل جدیدش بنا به دلایلی قصد محدود کردن روابطش با رسانه‌ها را دارد لذا آن‌ها را حتی به مراسم معارفه خودش هم دعوت نکرد.

اقدامی که حتی به گوش استان‌های دیگر هم رسید و واکنش و تأسف آن‌ها را در پی داشت. اینگونه شد که نخستین روز مدیرعاملی "مرتضوی" با فاصله گرفتن از نمایندگان اذهان مردم آغاز شد.

جالب اینجاست که شرکت توزیع برق استان هم قرار بود طی این سفر با حضور وزیر نیرو مجموعه دسپاچینگ را افتتاح کند که با برنامه ریزی مناسب آن را با حضور رسانه‌ها عملی ساخت اما شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی از عهده این کار بر نیامد! (شاید هم نخواست که بر بیاید!)

حاشیه بعدی نیز بار دیگر از سوی نماینده شیروان با عنوان "بوسه دوم" ایجاد شد. بوسه‌ای که پس از گونه‌های رحمانی فضلی در سفرش به استان، این بار بر گونه‌های اردکانیان نشست تا همانند بوسه اولش به سرعت در کانال‌های مجازی کشور منتشر شود.

کانال‌های خبری مجازی در کنار برخی رسانه‌ها به حاشیه‌های این سفر پرداختند که بخشی از آن‌ها را می‌خوانید:

*کانال تلخند سیاسی نوشته است:

"چه می‌کنه این عزیزی نماینده شیروان!!

عزیزی نماینده مجلس که ثابت کرده علاقه زیادی به بوسیدن وزرا داره، در حاشیه سفر وزیر نیرو به خراسان شمالی، او را بوسید و گفت: وزرای دیگر را که بوسیدیم، شما را هم می‌بوسیم!

ان‌شاءالله که این بوسیدن از روی علاقه باشه."

 

*خبر فوری خراسان شمالی نوشته:

"شنیده شده معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان به صورت پنهانی در نمازخانه این شرکت انجام شده است.

در این مراسم هیج یک از رسانه‌های حضور نداشتند که این امر تاکنون مسبوق به سابقه نبوده است.

مدیر عامل قبلی این شرکت نیز صورت شبانه استعفا داده بود!

باید دید در این گام‌های مخفی مدیران چه راز پنهانی وجود دارد."

 

* خلاصه واکنش توییتر خراسان شمالی هم اینگونه بود:

"فعالین فضای مجازی و خبرنگاران همان چیزی را به دکتر عزیزی تقدیم می‌کنند که او انتظارش را می‌کشد.

بوسه اول:

وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل زده، رونمایی از سند توسعه استان و حضور در همایش دهیاران و شوراها به استان آمده بود اما بوسه عزیزی بر تصویر او در زمان رونمایی از لوح یادبود رحمانی فضلی کافی بود تا همه چیز به حاشیه برود.

بوسه دوم:

وزیر نیرو که به استان آمده بود نمی‌دانست بوسه عزیزی سفرش را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مهم‌ترین بخش حضور وزیر نیرو شاید متوجه آب‌های مرزی و تعیین تکلیف برای چاه‌های عمیق بر روی سفره‌های زیر زمینی مشترک بود تا شاید مشکل روستائیان استان تا حدودی حل شود اما حاشیه پر رنگ‌تر از متن همین رفتار نامتعارف نماینده شیروان بود که رسانه‌ها را منحرف کرد و این کافی بود تا مردم در جریان حداقل‌های خروجی حضور وزیر نیرو در استان قرار نگیرند."

 

*تسنیم هم اینطور به حاشیه‌های این سفر پرداخته:

"اینجا رییس جلسه من هستم!

عزیزی نماینده مردم شیروان در نشست وزیر نیرو با مجمع نمایندگان و استاندار خراسان شمالی در اظهارنظری عجیب وقتی مدیر جلسه در خصوص پایان یافتن زمان صحبت‌های وی تذکر داد گفت: اینجا رئیس جلسه من هستم و پایان زمان صحبت با خودم است.

وی قبل از این نیز وقتی رجب زاده به اشتباه قربانی را رئیس مجمع نمایندگان استان خطاب کرد، به مدیر جلسه تذکر داد که توجه به مناصب در دستور کار قرار گیرد.

این در شرایطی است که مدیران، نمایندگان و معاونان زیادی در جلسه هستند و زمان برای گفتن مشکلات استان کوتاه است."

 

*شرق 24 هم گفته است:

"بوسه جدید نماینده خاص بر وزیر دیگر!

عزیزی: وزرای دیگر را که بوسیدیم، شما را هم می‌بوسیم.

پی نوشت: احتمالاً هرچه نزدیک انتخابات می‌شویم تعداد و سرعت بوس های این نماینده نیز بیشتر خواهد شد!"

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه