ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طی ماه رمضان؛

7 واحد صنفی در استان پلمب شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی از پلمب هفت واحد صنفی متخلف در استان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش اترک، سرهنگ حسین جعفری با اعلام جزئیات این خبر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری تاکنون از یک هزار و 194 واحد صنفی سرکشی به‌عمل‌آمده که در این رابطه تعداد 7 واحد صنفی متخلف نیز با دستور قضائی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص 16 جلسه برگزارشده است، گفت: در سرکشی از واحدهای صنفی تعداد 271 مورد تذکر نیز به تعدادی از واحدهای صنفی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت 31 مورد اخطار پلمب و 46 مورد اخطاریه رفع نقص ابلاغ شده است و اجرای این طرح به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ جعفری با تأکید بر اینکه با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مردم باید حرمت ماه رمضان را نگاه داشته و مسافرین نیز که در این استان اسکان دارند نیزاز واحدهای صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کرده‌اند استفاده کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه