ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خروش چشمگیر مردم استان در روز قدس؛

القدس لنا

اترک: راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مردم استان همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد و مردم با خروش انقلابی خود بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

آری مردم مومن و روزه‌دار استان بار دیگر آمده بودند تا با مشت‌های گره‌خورده و فریاد حمایت از قدس شریف بگویند رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست جایی در سرزمین فلسطین ندارد.

به گزارش اترک، در مراسم راهپیمایی روز قدس مرکز استان مردم و مسئولان در کنار یکدیگر حضور داشتند و سخنران این مراسم سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که مهم ترین سخنان وی به شرح زیر است:

 

* مقاومت اسلامی با محوریت رهبری انقلاب شکل گرفته است

مقاومت اسلامی با محوریت رهبری انقلاب شکل گرفته و افسانه شکست ناپذیری رژیم اسرائیل تغییر کرده است.

روز قدس یکی از یادگاران گران‌سنگ امام خمینی (ره) است، امروز مردم در سراسر کشور و 950 شهر بزرگ کشور و ملت‌های مسلمان هم در 100 نقطه جهان این روز را گرامی داشتند و با فریادهای خود دولت مرتجع امریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده و پیام خود را به آن‌ها منتقل کردند.

امام خمینی (ره)، اسلامی را پایه ریزی کرد که مسلمانان را به وحدت و همدلی و با هم بودن دعوت می‌کند، و نسبت به ظلم و ظالم و مظلوم بی تفاوت نیست.

 

*رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

ترامپ با عملی کردن پروژه معامله قرن می‌خواهد رژیم صهیونیستی را نجات دهد، باید به ترامپ گفت که اگر در 40 سال اخیر طرح‌های شما به نتیجه نشسته این هم به نتیجه می‌رسد.

امروز در منطقه٬ مقاومت مردم پایه است و یک شبکه انسانی و اسلامی که گروه‌های مقاومت جهادی هستند بر مبنای اسلام ناب شکل گرفته و این شبکه مردم پایه شکست ناپذیر است.

آمریکا بداند که رژیم صهیونیستی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، محکوم به نابودی است و 25 سال آینده را نخواهد دید چراکه اکنون ملت‌ها بیدار شده و آگاه هستند.

امروز همگان به ویژه صهیونیست‌ها می‌دانند مسیری که با انقلاب اسلامی پدید آمده، تغییرناپذیر است٬ اما همچنان دست و پا می‌زنند.

امروز اسرائیلی‌ها چاره‌ای جز پذیرش نابودی خود ندارند و سرزمین فلسطین را باید به صاحبان اصلی خود که فلسطینی‌ها هستند برگردانند و فلسطین را تخلیه کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه