ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سوءقصد به مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مانه و سملقان/ دستگیری 4 مظنون

بامداد دیروز بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان توسط چند ناشناس جلوی درب منزل خود با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت. وی پس از این حادثه به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل و سپس به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شد.

+ توضیحات رئیس بیمارستان آشخانه

دکتر برآبادی رییس بیمارستان آشخانه توضیحاتی درباره این سوء قصد ارائه داده که در شبکه‌های مجازی منتشر شده و در ادامه می‌خوانید:

"ساعت دوازده شب بود که پزشک اورژانس به من زنگ زد و گفتند دکتر، یک بیمار چاقو خورده داریم که به شدت خونریزی دارد من بلافاصله به بیمارستان رفتم. آقای صفرپور را دیدم که خونریزی شدیدی از ناحیه قفسه سینه سمت راست داشت چندتا ضربه به ناحیه پشت و پهلوی ایشان و همچنین مچ دست چپ زده بودند بلافاصله اقدامات اولیه را انجام داده و با آمبولانس آی سیو دار به بجنورد اعزام کردیم و چون شرایط ایشان خوب نبود خودم به همراه آمبولانس به بجنورد عازم شدم و اقدامات درمانی و سرم تراپی نیز بین راه انجام شد. خوشبختانه بین راه حال ایشان بهتر بود و شرح ماوقع را مختصر توضیح داد و الان در ای سی یو بستری است و حال عمومی ایشان مساعد است."

+ توضیحات معاون اداره کل آموزش و پرورش

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی نیز با تأیید این خبر گفت: افرادی ناشناس به مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مانه و سملقان حمله کرده و او را مصدوم کردند.

به گزارش اترک، قنبرعلی خوش آینه اظهار داشت: بهمن صفرپور، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستانمان و سملقان توسط چند نفر ناشناس جلو منزل خود، با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود: وی که در این حادثه از ناحیه کتف و دست مجروح شده بود ابتدا به بیمارستان پورسینای شهر آشخانه و سپس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شد.

وی بابیان اینکه ضاربان متواری شده‌اند، گفت: خوشبختانه حال این همکار فرهنگی مساعد است و نیروی انتظامی تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز کرده است.

سرهنگ حیدر اقبالی مطلق، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر مظنون در این خصوص خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد پس از بازجویی‌های اولیه آزاد شده‌اند و تحقیقات از یک تن دیگر، که ظن قوی‌تری بر مشارکت وی در این حادثه می‌رود، ادامه دارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه