ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تأسیس شعبه جهاد دانشگاهی استان در قرقیزستان

اترک: سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان شمالی گفت: در پی امضای تفاهم‌نامه بین هیات اعزامی جهاد دانشگاهی این استان با قرقیزستان، جهاد دانشگاهی یک شعبه دانشگاهی در این کشور دایر می‌کند.

به گزارش اترک، احمد شنوایی اظهار کرد: پس از حضور برخی از مسئولان دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان و ملاقات با مسئولان جهاد دانشگاهی استان، این درخواست مطرح و در سفر هیأت اعزامی ایران با محوریت خراسان شمالی امور مربوط به آن انجام و تفاهم‌نامه نیز امضا شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در مورد درخواست‌هایی که داشت با برنامه و دقیق وارد شد، افزود: در این سفر علاوه بر ایجاد شعبه دانشگاهی، در زمینه اصلاح نژاد اسب و گیاهان دارویی نیز تفاهم‌نامه منعقد شده است.

شنوایی اظهار کرد: نکته مهم در این رفت و آمد این بود که پس از این تمام مراودات و ارتباط جهاد دانشگاهی با قرقیزستان از طریق خراسان شمالی و با محوریت انتفاع به استان انجام خواهد شد و تأکید بر این است که اولویت اول استفاده از توانمندی‌های این استان باشد.

وی با اشاره به سفر سفیر ایران در ترکمنستان به خراسان شمالی و درخواست‌هایی که در این سفر مطرح شد، گفت: ترکمنستان دو درخواست شامل مبارزه بیولوژیک با آفات و تحقیقات فنی و همکاری در زمینه‌های کشاورزی را مطرح کرده که اکنون سازمان جهاد کشاورزی باید با تدوین برنامه‌ای دقیق در این مورد، به موضوع وارد شود.

شنوایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران در ترکمنستان که احتمالاً مردادماه برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه که با محوریت خراسان شمالی برپا می‌شود، فرصتی است که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه