ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه و شهرسازی همکاری نمی کند/کمبود زمین برای توسعه 10 روستای استان

اترک: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ساکنان 10 روستای حریم شهر در استان برای توسعه، با کمبود زمین روبه رو هستند.

به گزارش اترک، علی اکبر صابری اظهار کرد: 22 روستای استان در حریم شهرها هستند که ساکنان 10 روستا برای توسعه و ساخت زمین برای جوانان با مشکل کمبود زمین روبه رو هستند.

وی افزود: این مشکل سال‌ها است که گریبان گیر مردم است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از راه و شهرسازی درخواست کرده تا زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز روستاییان را به این بنیاد واگذار کند اما تاکنون این امر محقق نشده است.

صابری اظهار کرد: بیشترین کمبود زمین برای توسعه، در شیروان اسفراین و بجنورد است و هر روستا به طور میانگین پنج تا 6 هکتار زمین کم دارد.

 

*عدم موافقت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: زمین مورد نیاز توسعه روستاهای حریم شهرها باید توسط راه و شهرسازی و زمین مورد نیاز سایر روستاها باید توسط منابع طبیعی و آبخیزداری واگذاری شود که البته در این زمینه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زمین تقاضا شده را در اختیار قرار داده است.

صابری افزود: راه و شهرسازی استان تاکنون با واگذاری و در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز روستاییان موافقت نکرده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه