ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پمپئو:

هدفمان جنگ نیست

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نبوده و هدفش تغییر رفتار رهبران ایران است.

به نقل از فارس، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه در سخنانی مدعی شد هر آنچه که ایران انجام داده در زمان حضور آمریکا در توافق هسته‌ای بوده و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مصمم است تا ایران را مجبور کند این رفتار را تغییر دهد.

به گزارش اسکای‌نیوز، وی در ادامه ادعاهایش گفت: «ایران بزرگترین بی ثبات کننده ثبات خاورمیانه بوده و هدف ما اصلاح این وضعیت است

پمپئو مدعی شد: «علمی‌ات تروریستی ایران و آزمایش موشک‌های بالتسک این کشور افزایش یافته و رفتارهای خبیثی را با استفاده از گروه‌هایی همانندحوثی‌ها و حزب‌الله انجام می‌دهد

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نبوده و هدفش تغییر رفتار رهبران ایران است.

پس از پایان دیدار وزیران خارجه اتحادیه اروپا که با حضور پمپئو برگزار شد، وزیران اتحادیه اروپا از وزیر خارجه آمریکا خواسته‌اند تا واشنگتن از هرگونه افزایش تنش با ایران خودداری کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه