ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

با حکم استاندار خراسان شمالی؛

رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد

اترک: ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حکم دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به گزارش اترک، در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند و با توجه به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانون مدار انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان رییس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند و در فضایی امن توام با نشاط و آرامش که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و برابر مر قانون مورد توجه قرار گیرد، موفق و موید باشید. بدیهی است کلیه معاونین، فرمانداران، بخشداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه