ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

درخشش حافظ نوجوان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی مدهامتان

اترک: مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از درخشش حافظ نوجوان شیروانی در مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

به گزارش اترک، هاشم شیرازیان گفت: عبدالله نوری زاده، حافظ نوجوان شیروانی در رشته حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مدهامتان شد.

وی افزود: این حافظ نوجوان که در رده سنی زیر ۱۶ سال این مسابقات رقابت کرد، از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام سجاد علیه السلام مسجد سجادیه شیروان است.

شیرازیان اضافه کرد: حمید رحمتی از کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (علیه السلام) مسجد سجادیه نیز در رشته حفظ کل رده سنی بالای ۱۶ سال حائز رتبه پنجم شد.

وی اظهار کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات و از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ۴۵۰ تن از حافظان، قاریان و موذنین و هنرمندان قرآنی در رشته‌های مختلف شرکت کردند که از این تعداد پس از پایان رقابت‌ها، ۹ حافظ و قاری قرآنی برتر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری معرفی و اعزام شدند.

گفتنی است، مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ۶ رشته ویژه خواهران و برادران و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، دهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه