ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تقاضای مسکن 100 سرپرست خانوار دارای معلول شیروان

اترک: سرپرست اداره بهزیستی شیروان گفت: هم اکنون ۱۰۰ سرپرست خانوار دارای معلول شهری این شهرستان فاقد مسکن، پشت نوبت و متقاضی مسکن مهر هستند.

به گزارش اترک، علی اکبر آرام با اشاره به دغدغه مسکن برای خانوارهای دو معلول و تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: سال گذشته 90 خانوار معلول سرپرست خانوار فاقد مسکن برای پروژه‌های مسکن مهر شیروان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه سال قبل پنج میلیارد و 240 میلیون ریال برای مسکن خانوارهای معلول و مددجو شهری و روستایی شیروان پرداخت شد، گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده سال قبل، 18 واحد مسکن مهر به خانوارهای دارای حداقل دو معلول فاقد مسکن، تحویل داده شد.

آرام افزود: 20 خانوار دو معلول متقاضی مسکن هستند که سال گذشته 35 خانوار دو معلول فاقد مسکن ثبت نام کردند.

گفتنی است، هم اکنون 76 سرپرست دارای معلول شهری و روستایی و 12 خانوار دارای حداقل دو معلول شهری و روستایی تحت پوشش بهزیستی شیروان قرار دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه