ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

قطع برق ۳۴ اداره دولتی پرمصرف در خراسان شمالی

اترک: برق ۳۴ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف در خراسان شمالی به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیئت دولت برای کاهش مصرف برق قطع شد.

به گزارش اترک، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف برق از 16 خردادماه امسال، اظهارکرد: طرح مدیریت مصرف برق از 16 خردادماه امسال در این استان اجرا و بر اساس مصوبه هیئت دولت، مقرر شده بود تا ادارات در تابستان امسال طی ساعات اداری ۳۰ درصد و غیراداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.

مسعود کاظمی گفت: در این مدت ۳۲۶ بازدید از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی انجام شد که در این راستا به ۸۷ دستگاه پرخطر اخطار قطع برق داده شد.

وی ادامه داد: با وجود بازدیدهای میدانی و اخطارهای صادرشده، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نسبت به این اخطارها بی توجه بودند که برق 34 دستگاه اجرایی در استان قطع شد.

کاظمی اظهار کرد: میزان مصرف برق استان در یک ماه گذشته چندین بار بیش از سهمیه افزایش یافت و ضرورت دارد در این زمینه مدیریت بیشتری از سوی همه مشترکان انجام شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان توصیه کرد: بهتر است مردم و ادارات در این روزهای گرم سال مصرف برق را مدیریت و دمای کولرهای گازی را روی ۲۴ درجه تنظیم و از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند. وی متذکر شد: باید در اوج مصرف بار از روشن کردن دستگاه‌های پرمصرف برقی نیز خودداری شود.

کاظمی با تاکید بر این که قطع برق مشترکان خانگی از خطوط قرمز شرکت توزیع نیروی برق استان است، گفت: با این وجود در صورت رعایت نشدن الگوی مصرف، برق خانگی هم قطع خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه