ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ۱۰ واحد مسکن مددجویی در این استان افتتاح شد.

به گزارش اترک، مجید الهی راد با اشاره به برکات برگزاری اردوی جهادی خیریه سبز علوی در خراسان شمالی افزود: علاوه‌بر بهره‌برداری از این واحدهای مسکن مددجویی، ۷ سری جهیزیه به نیازمندان به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان اعطا شد.

الهی راد با اشاره به کلنگ‌زنی ۱۲ واحد مسکن مددجویی در استان با همکاری این خیریه، خاطرنشان کرد: برای احداث این واحدها ۲۵ میلیون تومان از محل کمک‌های خیریه سبز علوی، ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های کمیته امداد و باقی مانده از محل تسهیلات بنیاد مسکن و آورده مددجو احداث می‌شود.

وی اعزام ساکنان نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت روستای پیربز به کربلا را از سایر برنامه‌های این خیریه معرفی کرد و افزود: همچنین با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و خیران اقدام فرهنگی، اشتغال در جهت توانمند سازی محرومان در استان در حال انجام است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه