ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح خوابگاه دخترانه دانشگاه بجنورد

اترک: خوابگاه دخترانه ریحانه دانشگاه بجنورد روز سه شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افتتاح شد.

به گزارش اترک، این خوابگاه با هزینه کرد ۳۷ میلیارد تومان توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  و حضور معاون علم وفناوری وزیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بجنورد افتتاح شد.

عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۵ با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع و دارا بودن ۲۱۲ تخت آغاز شد.

این خوابگاه با دارا بودن اتاق‌های مطالعه، تلویزیون و نمازخانه از پیشرفته‌ترین خوابگاه‌های کشور است.

رئیس دانشگاه بجنورد در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، سردار شهید قاسم سلیمانی و حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی دانشگاه‌ها  کمبود خوابگاه‌ها است.

محمد شیخ زاده افزود: این خوابگاه خیر ساز بخشی از مشکلات کمبود خوابگاه را در دانشگاه بجنورد برطرف می‌کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه