ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کارگران خراسان شمالی مشکلات خود را با مسوولان وزارت تعاون در میان می‌گذارند

اترک: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا می‌شود و کارگران می‌توانند مشکلات خود را با مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان بگذارند.

به گزارش اترک، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران امام علی (ع) بجنورد با حضور مدیران ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، بهزیستی و صندوق بازنشستگی استان برپا می‌شود.

این میز خدمت برای رسیدگی به درخواست‌های مردم و کارگران و فعالان بخش تعاون و زیر مجموعه‌های تحت پوشش این وزاتخانه در سفر ریاست‌جمهور به خراسان شمالی است.

هم چنین سرپرست وزات تعاون، کارو رفاه اجتماعی نیز در دوم تیرماه و هم زمان با سفر ریاست‌جمهور در استان حضور خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: در میز ارتباطات مردمی، معاونان و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه یکم و پنجشنبه دوم تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد حضور خواهند داشت و پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

مهدی اسلام خواه گفت: مردم و متقاضیان ارتباط با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت ارائه درخواست‌های خود در حوزه تعاون، کار ورفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، بهزیستی، صندوق بازنشستگی می‌توانند طی این مدت با مراجعه به میز خدمت این مجموعه، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح نمایند.

وی در مورد برنامه‌های قابل‌طرح این اداره کل در سفر ریاست‌جمهور به استان نیز افزود: ایجاد اشتغال‌های پایدار احیای شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل و جذب سرمایه در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این اداره کل اهم برنامه‌های قابل‌طرح در این سفر خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه