ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

اترک: رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

به گزارش اترک، مهسا پرنیان در این خصوص اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۱، در ۱۸ رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی عناوین این رشته‌ها را شامل کاردانی حرفه‌ای بهداشت محصولات دامی، حقوق ثبتی، کاردانی فنی ربات، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)، کاردانی فنی تست نفوذ شبکه‌های رایانه‌ای، تولید محتوای دیجیتال، سیستم‌های کامپیوتری، کاردانی فنی آسانسور و پله برقی، روابط عمومی و کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی ذکر کرد.

وی همچنین رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای را شامل حقوق ثبت اسناد و املاک، مهندسی فناوری برنامه سازی وب، مدیریت امور فرهنگی _ برنامه‌ریزی فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری ارزیابی امنیتی اطلاعات و فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوا و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مرکز دارای ۱۸ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی درحوزه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد بیش از یک دهه در پذیرش دانشجو در استان تجربه دارد.

پرنیان همچنین اعطای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌های حضوری، امکان تقسیط شهریه، بهره‌مندی از وام شهریه در طول تحصیل، تشکیل کلاس‌ها در خارج از ساعت اداری جهت تسهیل تحصیل دانشجویان شاغل، عدم نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی، عدم محدودیت در نوع دیپلم و معافیت تحصیلی مشمولان نظام وظیفه را از ویژگی‌های تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد ذکر کرد.

وی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد نخستین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام در این مرکز، با شماره‌های ۲- ۳۲۲۸۵۷۴۱-۰۵۸ و ۰۹۳۶۱۷۴۷۷۱۲ تماس حاصل نموده و یا به مرکز آمورش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به نشانی کیلومتر ۵ جاده بجنورد –اسفراین، ابتدای سایت اداری ارکان، روبروی جایگاه گاز سی ان جی مراجعه نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه