ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۲۰ کشاورز نمونه شیروان تجلیل شدند

۲۰ کشاورز نمونه شهرستان شیروان که در بخش‌های مختلف زراعی و باغی به عنوان برتر استان انتخاب شدند، روز شنبه تجلیل شدند.

به نوشته ایرنا، کارشناس مسئول هماهنگی ترویج کشاورزی شیروان اظهار داشت: از این تعداد ۱۶ نفر آقا و چهار نفرخانم هستند که در کشت چغندرقند، پیاز، لوبیا، خیار، نخود دیم، عدس سیب درختی، گردو، گوساله پرواری، شرکت تولیدی بذر، آبیاری مدرن و غیره به عنوان تولید کننده‌های برتر انتخاب شدند که در مراسم برگزار شده استان از آنان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

علی ابراهیمی بابیان اینکه این کشاورزان در تولید محصولات رکوردهای خوبی داشتند خاطرنشان کرد: عملکرد بالا، عمل کردن به توصیه ترویجی و علمی، شرکت در کلاس آموزشی و ترویجی، توصیه مزرعه و استفاده از نظر کارشناسان از جمله شاخص‌های در نظر گرفته‌شده برای انتخاب نمونه آنان بوده است.

وی اضافه کرد: اهمیت رشته از جهت بهره وری عوامل محدود کننده تولید نظیر آب، توجه به مشارکت در عرصه‌های مختلف تولید، بهره‌برداری و بخش ترویجی، ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی و جلوگیری از ضایعات از دیگر پارامترها در انتخاب نمونه‌ها بوده است.

کارشناس مسئول هماهنگی ترویج کشاورزی شیروان گفت: با توجه به خشک‌سالی های پی در پی و کاهش بارندگی‌های چند سال اخیر کشاورزان منطقه سنگر تولید را محکم نگه داشته‌اند که لازم است با پرداخت تسهیلات جهت خرید ادوات، تجهیزات، امکانات به روز و شیوه‌های مدرن از آنان حمایت شد تا تقویت بشوند و با انگیزه بیشتری تولید را افزایش و فعالیت خوبی داشته باشند.

ابراهیمی افزود: این شهرستان در بخش باغی قطب تولید سیب و در بخش دامی قطب تولید گوشت مرغ است به‌طوریکه ۶۸ درصد مرغ تولیدی استان مربوط به این شهرستان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه