ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رشد ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حقوق حدود ۱۵ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان شمالی، حداقل ۵۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش اترک، مهدی اسلام‌خواه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، مجموع مستمری‌بگیران، ازکارافتادگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان شمالی حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی ادامه داد: برای حدود ۷۰ درصد از این بازنشستگان، از کار افتادگان  و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی خراسان شمالی که تقریباً حداقل بگیر هستند، رشد بیش از ۵۷ درصدی حقوق رخ‌داده است.

وی افزود: افرادی که حقوقشان ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده، حقوقشان بر اساس عائله‌مندی به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتا حدود ۶ میلیون تومان رسیده است.

اسلام‌خواه تصریح کرد: برای سایر سطوح از حداقل حقوق تا ۱۰ میلیون تومان،  ۱۰ درصد به‌اضافه ۶۵۰ هزار تومان افزایش حقوق خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: به همین ترتیب، حقوق‌ها به‌صورت پلکانی تغییر می‌کند و درنتیجه افرادی که ۱۰ میلیون تومان و بالاتر را دریافت می‌کنند، همان ۱۰ درصد افزایش را خواهند داشت.

اسلام‌خواه عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌شده تا کمک‌های معیشتی و رفاهی دیگری برای این افراد تعیین شود.

به گفته وی، اکنون حداقل بگیران تأمین اجتماعی خراسان شمالی همانند سایر نقاط کشور، بیش از نرخ تورم دریافتی دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه