ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خسارت ۱۴۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورزی رازوجرگلان

اترک: معاون برنامه‌ریزی فرمانداری رازوجرگلان گفت: سیل پنجشنبه‌شب ۱۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی این شهرستان مرزی خراسان شمالی خسارت زد که بیشترین آن در روستای تکله قوز بوده است.

به گزارش اترک، احمد وحیدی اظهار داشت: این سیلاب همچنین ۱۰ میلیارد ریال به بخش راه، آب شرب و منازل مسکونی خسارت زده است.

وی افزود: هفت رأس دام سبک و سنگین نیز در روستاهای قره باطر، تکله قوز، بش دره و راستقان بر اثر این سیلاب تلف شدند.

وحیدی با اشاره به تخریب برخی منازل مسکونی و آب‌گرفتگی منازل، گفت: ۱۴ چادر نیز از شب گذشته در این مناطق نصب‌شده است و بین خانوارهای مستقر در چهار بسته‌های معیشتی یک‌ماهه نیز توزیع شد.

بارش باران که از پنجشنبه‌شب در برخی مناطق خراسان شمالی شروع شد، باعث برجای گذاشتن خسارت در برخی روستاهای شهرستان راز و جرگلان شد.

حدود یکماه پیش نیز سیل ۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های غلامان و مرکزی این شهرستان خراسان شمالی خسارت زده بود.

شهرستان مرزی راز وجرگلان در ۱۶۰ کیلومتری شمال استان خراسان شمالی واقع است که در سال زراعی جاری به دلیل کاهش ۵۰ درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل یکی از مناطق تحت خشک‌سالی شدید استان قرار دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه