ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

انعقاد بیش از ۳ هزار فقره قرارداد با سرمایه‌گذاران در استان سمنان

اترک/عرب عامری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تاکنون سه هزار و ۲۹۷ فقره قرارداد به گستره یک‌هزار و ۹۴۹ هکتار با سرمایه‌گذاران در این استان منعقد شده است.

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر لزوم تقویت و تأمین امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر بابت توجه ویژه فرمانده انتظامی استان سمنان نسبت به مسائل امنیتی شهرک صنعتی سمنان، از تلاش‌های عوامل انتظامی برای برقراری تأمین آرامش در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای ارتقای امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، تصریح کرد: ایجاد گشت انتظامات، گشت شبانه و روزانه، نصب دوربین‌های مداربسته، احداث گیت نگهبانی در ضلع جنوبی شهرک صنعتی سمنان توسط شرکت خدماتی و اخذ برگه تردد در شهرک‌های غرب استان ازجمله اقدامات و برنامه‌ها در این زمینه است.

باقری تأکید کرد: با توجه به‌ضرورت و اولویت تأمین امنیت سرمایه کارآفرینان و صنعتگران، از مجموعه نیروی انتظامی تقاضا می‌شود که نسبت به تأمین هر چه بیشتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۲۹۷ فقره قرارداد به گستره یک‌هزار و ۹۴۹ هکتار با سرمایه‌گذاران منعقد شده که یک‌هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در استان سمنان فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی این استان برای هرگونه همکاری و تعامل با نیروی انتظامی به‌منظور پیشبرد اهداف آمادگی دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه