ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تأکید کرد

عدم تمایل ۱۹ درصد از جمعیت هرمزگان به تزریق واکسن کرونا

اترک/ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هنوز ۱۹ درصد از جمعیت هرمزگان واکسن کرونا نزده اند و به همین دلیل نمی توان پایان کرونا را اعلام کرد.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه حدود ۱۹ درصد از جمعیت هرمزگان هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده اند، افزود: در ۳۶ روز گذشته فوتی ناشی از بیماری کرونا در هرمزگان ثبت نشده است و اکنون همه تخت ها و بخش های کرونایی خالی از بیمار شده اند.

وی با اشاره به اینکه موارد مثبت نیز در دو روز گذشته به صفر رسیده است، اضافه کرد: ۲۹ درصد از هرمزگانی ها هم دز دوم و ۵۱ درصد از جمعیت هرمزگان هم دز سوم یا یادآور را نزده اند.

نوروزیان با بیان اینکه برای در امان ماندن از موج های جدید و افزایش ایمنی ضروری است همه شهروندان برای تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند، تصریح کرد: کرونا تاکنون جان دو هزار و ۶۱۶ نفر هرمزگانی ها  را گرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به واکسیناسیون کودکان بیان کرد: ۳۸ درصد کودکان بالای ۵ سال در نوبت اول واکسن زده اند و در  نوبت دوم هم حدود ۱۹ درصد واکسن تزریق کرده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه