ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رییس کمیسیون عمران شورا

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر تسریع شود

اترک/سلطان نژاد: رییس کمیسیون عمران شورا گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر باید با سرعت نوسازی شود که این امر خواسته اعضای شورا و شهروندان است.

وحید نیک روش از برگزاری جلسه کمیسیون عمران شورا پیرامون وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار خبر داد .

وی در ادامه افزود: با توجه به مصوبه شورا جهت نوسازی  ۲۰دستگاه اتوبوس شهری اعلام شد که ۵دستگاه نوسازی شده و تحویل سازمان حمل و نقل داده شده و بزودی پنج دستگاه دیگر  تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیمانکار به دلیل گرانی قطعات نوسازی ده دستگاه دیگر دچار مشکل شده که درخواست کردیم هر چه سریعتر مشکل بوجود آمده حل شود و با توجه مصوبه شورا و بودجه اختصاص داده شده این امر عملیاتی شود .

نیک روش با اشاره به اینکه  همکنون ۱۸ دستگاه اتوبوس مشغول به خدمات رسانی هستند و  تاکید شورا و خواسته شهروندان جهت افزایش ناوگان و نوسازی آن در بودجه سال جاری شهرداری با دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی موافقت شده موسوی گزارشی ازاقدامات صورت گرفته داشت که در حال تهیه طرح توجیحی جهت مجوز از وزارت کشورصورت گرفته و شهرداری این موضوع نیز در دستور کار خود  قرار دارد .

رییس کمیسیون عمران شورا توجه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر یکی از مطالبات شورا و شهروندان است که مقرر شد مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار مذاکره ای با یکی از بانکهای عامل داشته باشد تا تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی جهت رانندگان‌ اخذ شود .

وی در پایان گفت: شهرداری‌ توان خرید اتوبوس را ندارد بنابراین انتظار داریم  دولت به کمک شهرداری‌ها بیاید تا بتوانیم گام های مثبتی در این زمینه برداریم

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه