ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صرفه جویی مهم ترین مصداق آینده نگری در جامعه است

اترک/محمدپور: سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: صرفه جویی مهم ترین مصداق آینده نگری در جامعه است.

نادر کمالی با حضور در برنامه تلویزیونی «سحرلر» سیمای استانی سهند افزود: اطلاع رسانی مصرف بهینه، بهانه ای برای تکرار اهمیت استفاده مؤثر و مطلوب از انرژی و آینده نگری در حفظ سرمایه های ملّی کشور به منظور نیل به رشد و شکوفایی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه منابع گاز طبیعی همیشگی نیست، اظهار داشت: متأسفانه ایران از پرمصرف ترین کشورهای جهان در بخش انرژی است و این موضوع باید از طریق تنویر افکار عمومی، آموزش کودکان و خانواده ها و سیاست های قانونی و بازدارنده نهادینه سازی شود.

کمالی با اشاره به یکی از طرح های موفق شرکت ملّی گاز ایران در کاهش مصرف گاز تصریح کرد: طرح بهینه سازی مصرف موتورخانه ها فرصتی مناسب و قابل استفاده برای مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی است تا با استفاده از تسهیلات رایگان اعطایی از سوی شرکت ملی گاز ایران، اقدام موثری در مدیریت مصرف و کاهش هزینه های سربار خانوار بعمل آورند.

 وی ادامه داد: از زمان آغاز اجرای این طرح 3930 واحد موتورخانه ای برای بهره مندی از مزایا و تسهیلات پیش بینی شده، ثبت نام نموده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه