ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور 150مجوز حریم راه به متقاضیان ساخت در خمین

اترک/ محبوبه قاسمی: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خمین از صدور ۱۵۰ مجوز حریم راه به متقاضیان ساخت انواع متحدثات در حریم قانونی راه‌های آن شهرستان خبر داد.

به گزارش اترک، حمیدرضا قاسمی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۲۰۰ درخواست برای اخذ مجوز حریم راه وصول شده که از این میان ۱۵۰ مورد از آن‌ها پس از بررسی کارشناسان مورد تأیید قرار گرفته و مجوز لازم صادر شده است.

وی افزود: حریم راه بخش لاینفکی از بدنه جاده بشمار می‌رود که حراست و صیانت از آن یکی از مهم‌ترین وظایف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که بصورت ۲۴ ساعته توسط گشت‌های راهداری و ترابری رصد و حفاظت می‌شود.

به گفته قاسمی، طبق گزارشات واصله از گشت‌های راهداری و ترابری، ۲۰ مورد تخلف تجاوز به حریم قانونی راه‌ها شناسایی شده است که به تمامی متجاوزین اخطار کتبی داده شده و ۷ مورد با اخذ حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی رفع تجاوز شده است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد ساخت و ساز در حاشیه راه دارند می‌بایست پیش از احداث هرگونه متحدثات، با مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به اخذ مجوز لازم اقدام نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه