ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واكسیناسیون كاركنان شركت توزیع نیروی برق مازندران در مقابله با كرونا

اترک/ فاطمه احسانی بائی: سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از اجرای واکسیناسیون کارکنان این شرکت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش اترک، سید کاظم حسینی گفت: بعد از عقد تفاهم نامه همکاری بین معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و وزارت نیرو با پیگیری های مستمر انجام شده، در ابتدا واکسیناسیون نیروهای عملیاتی  ، اتفافات شبکه ، مراکز 121 و..   این شرکت انجام شد و  واکسیناسیون کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق مازندران در مقابله با کرونا نیز به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد :‌ ضرورت توجه حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان، از رویکردهای اصلی این شرکت به شمار می رود و از زمانی که کشور درگیر بیماری کرونا بوده، در شرکت توزیع برق مازندران اقدامات بهداشتی مختلفی برای ایجاد محیط امن کاری صورت گرفته و همکاران مبتلا و خانواده هایشان نیز مورد حمایت قرار گرفته اند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با ارج نهادن به زحمات کادر درمان و تلاش های مضاعف نیروهای عملیاتی این شرکت در شرایط کرونایی در تامین برق مطمئن و پایدار اظهار داشت: امیدواریم با واکسینه کردن کارکنان و ادامه رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در محیط های کاری، دیگر دغدغه ای برای ابتلای آنان به ویروس منحوس کرونا نداشته باشیم و به زودی با عبور از این بحران، به شرایط عادی برگردیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه