ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری؛

بیمه سلامت بدهی معوقه عمده ندارد

اترک/ مصیبی دهکردی:مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه در حال حاضر بیمه سلامت بدهی عمده ندارد و پرداخت‌های سال ۱۳۹۹ به صورت کامل انجام شده است، همچنین تمامی پرداخت‌های مربوط به داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و فیزیوتراپی‌ها نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ انجام شده است و سایر بدهی‌های محدود موجود نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد.

به گزارش اترک، محمود اخلاقی  در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بیمه سلامت دارای اهداف بزرگی مانند پوشش وسیع بیمه‌ای در تمامی نقاط کشور، بهبود کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و... است که تا حدودی نیز به این اهداف دست پیدا کرده، قطعا دستیابی به این اهداف ارتقا سطح سلامت جامعه و مردم را در پی دارد.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: طی دو سال گذشته اقدام بزرگی در جهت الکترونیکی شدن نسخه‌نویسی آغاز شد که با وجود مشکلات بسیار زیادی که در این مسیر قرار داشت، اما خوشبختانه نتایج مثبتی در پی دارد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع نظام ارجاع توسط بیمه سلامت نهادینه شد و در حال حاضر صندوق سلامت همگانی این بیمه در ۱۰ استان کشور راه‌اندازی شده است، این صندوق در ابتدا در چهار استان کشور راه‌اندازی شد و یکی از این استان‌ها، چهارمحال و بختیاری بود و پس از حصول نتایج مثبت در این چهار استان به ۱۰ استان ارتقا پیدا کرد و این امید وجود دارد که طی ماه‌های آینده در تمامی استان‌های ایران این صندوق راه‌اندازی و موجب بهبود خدمات شود.

اخلاقی عنوان کرد: بیمه سلامت توجهاتی نیز به بیماران خاص مانند افراد مبتلا به دیابت دارد و این امکان وجود دارد که پزشک معالج انسولین مورد نیاز این افراد را به صورت آنلاین تجویز کند، همچنین پرداخت هزینه‌ به بیماران توان‌بخشی و کودکان هفت ساله مبتلا به اوتیسم و سایر بیماران خاص درحال انجام است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: باوجود تمامی مشکلات موجود، اما سازمان بیمه سلامت به‌گونه‌ای در ایران و به خصوص در استان برنامه‌ریزی کرده است که تمامی پرداخت‌ها به‌روز صورت بگیرد.

وی یادآور شد: در کنار تمامی خدمات ارائه شده از سوی سازمان بیمه سلامت ممکن است ایراد و اشکالاتی نیز وجود داشته باشد و به همین علت سازمان بیمه سلامت جهت رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان سامانه‌های مختلفی راه‌اندازی کرده است یکی از این سامانه‌ها تلفن ۱۶۶۶ است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلات و شکایات رسیدگی می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه