ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعرفه آب بهاء برای خانه باغ ها و اقامتگاه های غیر دائم تغییر یافته است

اترک/ محبوبه قاسمی: بر اساس ابلاغ دولت و به منظور مدیریت مصارف آب در اقامتگاه های غیر دائم، از ابتدای اردیبهشت ماه تعرفه آب بهاء این مشترکین نسبت به مشترکین دائمی ، با قیمت بالاتری محاسبه می گردد.

به گزارش اترک، علی صادقی، معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیات وزیران از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ، تعرفه آب بهاء برای اقاماتگاه های غیر دائم مانند ویلاها ، خانه باغ ها و مجتمع های مسکونی که اقامتگاه مقطعی محسوب می شوند به این معنی که محل کسب و کار و زندگی دائمی افراد نباشد ، با قیمت بالاتر محاسبه می گردد.

وی توضیح داد: بر طبق دستورالعمل ابلاغی دولت ، مصارف آب بین 6 تا 8 متر مکعب در ماه برای اقامتگاه های غیر دائم بر اساس تعرفه تغییر یافته محاسبه می شود و مصرف بیش از 8 متر مکعب در ماه، با نرخ آب آزاد محاسبه می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هدف از ابلاغ این دستورالعمل دولت را کاهش مصارف آب در روستاها عنوان نمود و اظهار داشت : با گسترش ساخت اقامتگاه های غیر دائم در روستاها شاهدیم در اواخر هفته جمعیت روستاها به شدت افزایش می یابد.

وی افزود: در این شرایط و همچنین با خشکسالی که روبه رو می باشیم ، برخی از صاحبان اقامتگاه های غیر دائم، اقدام به ایجاد فضای سبز و احداث استخر در ابعاد مختلف می نمایند که مصارف آب را بیش از حد انتظار بالا می برد که منجر به اختلال در امر آبرسانی و یا قطع آب می شود.

 وی تاکید کرد: تاسیسات آبرسانی هر روستا ، بر اساس میزان جمعیت آن ، طراحی و احداث میگردد و افزودن بار جمعیت و همچنین افزایش مصرف آب ، فشار بیش از حدی به این تاسیسات وارد می نماید.

صادقی از مشترکین اقامتگاه های غیر دائم خواست با کاهش مصارف آب ، هم نسبت به کاهش هزینه های خود اقدام کنند و هم از ایجاد اختلال در روند تامین آب روستاها جلوگیری نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه