ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی در مراکز گردشگری استان

اترک: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حجم سرمایه گذاری در مراکز گردشگری این استان در 9 ماهه سال جاری را دو هزار و ۵۶۶ میلیارد و 671 میلیون ریال اعلام کرد.به گزارش اترک، حبیب یزدان پناه با اعلام این خبر گفت: از این رقم، 21 میلیارد و 39 میلیون ریال در بخش دولتی و دو هزار و ۵۴۵ میلیارد و 632 میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه گذاری طی 9 ماهه گذشته سال جاری بوده است.

وی افزود: مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع اقامتی پذیرایی و بین راهی، کمپینگ گردشگری و سفره خانه سنتی ازجمله پروژه‌های استان به شمار می‌رود که با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارند و بهره برداری از آن‌ها در سال جاری پیش بینی شده است، عنوان کرد: در حال حاضر 157 مرکز اقامتی، رفاهی و پذیرایی در استان وجود دارد که ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار نفر را دارند.
وی افزود: خراسان شمالی با بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آئین‌های اقوام مختلف است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه