ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تأکید رئیس کل دادگستری استان بر تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر

اترک: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر طرح‌های مسکن مهر به منظور جلوگیری از نارضایتی و ضرر و زیان بیشتر مردم در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش اترک، حجت الاسلام جعفری در شورای حفظ حقوق بیت المال استان با اشاره به تعهد استانداری و دادگستری کل استان به رئیس قوه قضیائیه درباره اولویت قرار دادن تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر و مسکن‌هایی که در استان بصورت انبوه سازی انجام می‌شود، گفت: مقرر شد در کمترین زمان، معاون عمرانی و بازرسی استانداری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی آرین وضعیت و مشکلات این پروژه‌ها را بصورت مجزا بررسی و به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال اعلام کنند تا استانداری و دادگستری استان از نارضایتی و ضرر و زیان بیشتر مردم در این باره پیشگیری کند.
وی همچنین با تاکید بر پیگیری تأمین آب شرب، آب کشاورزی، دام و آب صنایع در استان گفت: اجرای سند پایداری آب در استان از دیگر اولویت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه