ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاهش ۹ درصدی متوفیان جاده‌ای

اترک: رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کاهش ۹ درصدی متوفیان جاده‌ای استان در نه ماه نخست امسال خبر داد.به گزارش اترک، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه یک هزار و ۹۹۸ تصادف در محورهای استان به وقوع پیوست، گفت: در این مدت ۱۴۵ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در ۹ ماه امسال ۱۲۰ تصادف فوتی در سطح محورهای استان به وقوع پیوست که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۸ درصدی همراه بوده است.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه از تعداد کل تصادفات به وقوع پیوسته در استان، یک هزار و ۶۷ مورد جرحی و ۸۱۱ مورد خسارتی بود، اضافه کرد: در بررسی انجام شده مشخص شد که تصادفات جرحی ۲۵ درصد و تصادفات خسارتی ۲۷ درصد کاهش داشته است.وی افزود: در تصادفات به وقوع پیوسته در این بازه زمانی، هزار و ۳۱۹ نفر مجروح شدند، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه همراه داشتن زنجیرچرخ با توجه به شرایط جوی برای خودروها لازم و ضروری است، گفت: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و حتماً قبل از شروع سفر از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه